Support Engineer

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar en goede Support Engineer voor 32 - 40 uur per week!

Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het deskundig en vriendelijk beantwoorden van vragen van onze klanten. Ons doel is om op correcte wijze een klant zo snel en goed mogelijk  te helpen. Dit doe je natuurlijk met veel enthousiasme.
Al onze meldingen komen binnen bij de Servicedesk, zij registreren de meldingen in Autotask. Daarna kom jij in beeld, jij bent het aanspreekpunt voor eerste lijns vraagstukken en/of storingen.
De meeste meldingen handel je telefonisch af, maar soms ook per mail of op locatie bij de klant. Hierbij is er veel interactie met onze klanten.

Wie ben jij?
Wij zoeken een enthousiaste en servicegerichte collega die het leuk vindt om vragen uitvoerig uit te zoeken en onze klanten daarbij te helpen. Je bent analytisch, oplossingsgericht en hebt een proactieve houding.
Daarnaast vindt je het leuk om in een hecht team te werken waarbij je kennis deelt met je collega’s en samen de juiste prioriteiten stelt.
Je signaleert mogelijke verbeterpunten in processen en procedures en bent bereid om andere voorkomende werkzaamheden op te pakken.
Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding richting ICT en bij voorkeur kennis van Active directory, Citrix/XenApp, MS Exchange, RES Workspace Manager. Kennis van Autotask is een pré. 
Daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Ervaring, interesse en/of kennis van

Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding richting ICT

Kennis van Active directory, Citrix/XenApp, MS Exchange, RES Workspace Manager is een pre

Een proactieve, analytische en oplossingsgerichte houding

Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Een professionele, enthousiaste en klant- en servicegerichte instelling

Een sociale en collegiale persoonlijkheid

Beschikbaarheid voor 32 - 40 uur per week

Kennis van de volgende producten is een pré

Kennis van verschillende registratiesystemen, bij voorkeur Autotask

En verder

Klantgericht

Servicegericht

Flexibel

Enthousiast en gedreven

Accuraat

Communicatief vaardig

Leergierig

Een echte teamplayer

Oog voor leveren van kwaliteit

Groot verantwoordelijkheidsgevoel

Solliciteren

Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie met een uitgebreide CV! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Femke van Rosmalen

Contactgegevens

bosworX
Femke van Rosmalen
Burg.T. Noltheniuslaan 2 
7316 BH Apeldoorn

055 - 576 28 56 
f.vanrosmalen@bosworx.nl 

Bedrijfsnaam
bosworX
Locatie/standplaats
Regio Apeldoorn
Salaris
Marktcomfort
Bedrijfsprofiel

bosworX is een organisatie met unieke expertise op het gebied van Citrix, ASP en SAAS oplossingen. Onderscheidend zijn de, in Nederland, unieke concepten op het gebied van beveiligde beheersconcepten voor middelgrote en grote organisaties.

Bedrijfscultuur

Bij bosworX werken we binnen een hecht team met enthousiaste en ambitieuze collega’s met affiniteit voor ICT. We werken samen in een informele sfeer en ondersteunen elkaar waar nodig.
Wij bieden een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Daarnaast investeren wij in onze medewerkers en vinden we betrokkenheid belangrijk. Daarom organiseren wij een aantal keer per jaar kennissessies, teambuilding evenementen en gezellige borrels.

Deel op Social Media

bosworX SaaS gecertificeerd
bosworX NEN7510 gecertificeerd
ISAE3000
bosworX VIR-BI gecertificeerd
ISO27001
bosworX ITIL gecertificeerd
ISAE3402 certificaat bosworX apeldoorn