(Junior) Front Office medewerker

Functieomschrijving

Nadat de melding door de servicedesk geregistreerd is in Autotask komt deze bij de eerste lijn terecht. Vanaf dat punt ben jij verantwoordelijk voor deze melding/wijziging.

Als 1e lijns medewerker  ben je verantwoordelijk voor het deskundig en vriendelijk beantwoorden van vragen van onze klanten. Je bent aanspreekpunt voor 1e lijns vraagstukken en/of storingen, en je ondersteunt onze servicedeskmedewerkers bij het oplossen van technische vraagstukken. Je behandelt supportaanvragen zowel telefonisch als per e-mail. Er is veel interactie met klanten (ook op locatie bij veschillende klanten). 

Je zoekt vragen uitvoerig uit, geeft collega’s uitleg en deelt je kennis. Samen met je collega’s stel je de juiste prioriteiten, om de klantvragen zo efficiënt mogelijk af te handelen. Tot jouw werkzaamheden behoort ook het signaleren van mogelijke verbeterpunten in processen en procedures. Naast je reguliere werk ben je bereid andere voorkomende taken op te pakken en sta je open voor nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen binnen onze organisatie.

Hoe ziet je team eruit?

Je werkt in een divers team van jonge, enthousiaste en ambitieuze collega’s met affiniteit voor de branche en de technische achtergrond van onze producten. We werken samen in een informele sfeer en ondersteunen elkaar bij onze werkzaamheden.

Ervaring, interesse en/of kennis van

Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding richting ICT

Kennis van Active directory, Citrix/XenApp, MS Exchange, RES Workspace Manager is een pre

Een proactieve, analytische en oplossingsgerichte houding

Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Een professionele, enthousiaste en klant- en servicegerichte instelling

Een sociale en collegiale persoonlijkheid

Beschikbaarheid voor 32 - 40 uur per week

Kennis van de volgende producten is een pré

Kennis van verschillende registratiesystemen, bij voorkeur Autotask

En verder

Klantgericht

Servicegericht

Flexibel

Enthousiast en gedreven

Accuraat

Communicatief vaardig

Leergierig

Een echte teamplayer

Oog voor leveren van kwaliteit

Groot verantwoordelijkheidsgevoel

Solliciteren

Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie met een uitgebreide CV! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Femke van Rosmalen

Contactgegevens

bosworX BV
Femke van Rosmalen
Burg.T.Noltheniuslaan 2 
7316 BH Apeldoorn

055 - 576 28 56 
f.vanrosmalen@bosworx.nl 

Bedrijfsnaam
bosworX
Locatie/standplaats
Regio Apeldoorn
Salaris
Marktcomfort
Bedrijfsprofiel

bosworX is een organisatie met unieke expertise op het gebied van Citrix, ASP en SAAS oplossingen. Onderscheidend zijn de, in Nederland, unieke concepten op het gebied van beveiligde beheersconcepten voor middelgrote en grote organisaties.

Bedrijfscultuur

bosworX BV is een informele platte organisatie met veel aandacht voor de mens in de organisatie. Het heeft veel gemotiveerde en enthousiaste mensen in dienst die plezier in het vak hebben. Wij hechten meer aan enthousiasme en persoonlijke gedrevenheid dan aan megaveel ervaring. 

Deel op Social Media

bosworX NEN7510 gecertificeerd
bosworX SaaS gecertificeerd
bosworX VIR-BI gecertificeerd
bosworX ITIL gecertificeerd
ISAE3000
ISAE3402 certificaat bosworX apeldoorn
ISO27001